Monday 4 April 2011

ubah lagi

menyusahkan diri mengubah background blog lagi. sebab nampak cam pelik jugak. jasmi pulak tanya, warna biru takde? apalagi, gigih la aku ubah2 blog ni. last buat gabungan kaler biru dan kuning. kaler dah jadi macam b..r  jasmi yg beli kat jusco dah!! haha.

blog ni sangat baru aku buat dan tak pemes pun. sobs3..>.<. malu ekceli nak post link blog kt fb. hanya membe2 yg rapat je taw sal kewujudan blog tak pemes ni. tengak jela kat follower. baru hampat orang jer. tu pun membe2. huaaaa.. sedey ok!!

sebenarnya aku ada satu blog dulu. tapi aku dah delete sebab blog tu memang aku buat saja2 dan tak serius. bila pikir2 balik, nyesal lak delete. tapi kalo tak delete, blog tu jadi mcm blog klasik. memang dia punya function dalam tu pun lain bila aku tengok balik dengan yg baru punya.

blog ni aku tak nak hias2 jadi berat sangat. just a simple blog. tak nak boh bunga2 bagai. hanya tambahan aku taruk hamster n video je kat bawah. tu pun sebab hamster tu comey dan video tu cool!!

blog ni hanya picisan semata2. hanya cerita aku dan hidup aku. tak berkaitan dengan mereka yg aku tak kenal. so, kalo kisah cam sama je, itu kebetulan je. blog ni juga macam diari terbuka aku dah. diari harian yg tak berapa hari2 dan mengandungi kisah yg nak aku kongsi je. tapi tak semua kisah yg boleh aku kongsi. benda2 yg personal takley la cite kan. kalo cite pun dalam kiasan je.

tu je aku nak gitaw. sape yg nak suruh aku jadi follower, tinggalkan link kat bahagian chat. dan sape2 yg rasa nak follow silakan. nak jadi silent reader pun takpa..silakan2..sobs3(-_-")

No comments:

Post a Comment