Monday, 9 May 2011

careless!!!

y lahh so careless biey??? yup..balek je umah, macam2 benda jadi. bertambah serabut otak ni. internet kat laptop xleh connect. masalah hilang file lagi. rasa nak terjun longkang boleh?

baru je sampai rumah petang tu, adik sakit n masuk wad. sangat risau. 2 days after that, check2 file pulak yang takda. apa malang la nasib.. sekarang hanya tunggu ihsan dari lecture untuk mendapatkan balik buku log li. 

macam2 masalah jiwa sekarang ni. masa untuk LI tak lama lagi. menanti dengan sabar biarpun sedar yang aku sesangat la careless. bila dah kelam kabut habis exam n nak balik punya pasal, barang2 pulak yang keciciran.(T_T)

i hope, i hope n hopefully...semuanya akan berakhir....(T___T) sangat2 tertekan hingga tak leh nak fokus...

hey kamu..memang sangat2 menyerabutkan otak. boleh tak diam dan jangan tnya bila saya cakap?? berhenti menyalahkan orang lain...n im really mean it...trust me plez..