Saturday 30 April 2011

seru sampai berdarah idung


pagi aku hari ni diganggu oleh cik parah yang dok mengaco aku tgh syok2 tidoq..aisehh budak ni. memang la. motif kejut aku bgn sebab lapo?=_=". ok, aku pn lapo gak. dengan berat hatinya bangun p mandi. pastu gerak ke tesco semata2 nak makan. haha. sampai kat bilik dlm pukul 1 lebih, rest jap. lepas tu jasmi lak gitaw nak kua. ok. ikut jela coz jimmy bawak kete. kalo naik bas, haram la nak kua hari ni. choiiii sangat, diorang nak p tengok wayang. kalo taw awal2 aku tak p. huk3. memang tak suka kot tengok wayang. aku sendiri pun tak taw nape.

tapi tadi agak semangat jugak lah nak tgk wayang sebab dah lama tak tengok wayang kan. sem ni 2 kali je kot aku tgk wayang. gigih la pilih cite time nak tgk wayang tu. sampai2 gado2 aku nak tgk cite seru yg org kata seram tuh. akhirnya kami pilih tengok cite SERU!!! 

permulaan cite, wowww.. awal ashaari, nora danish n pierre andre. mmg best. tapi sayang, permulaan yg hanya brapa minit je nampak cam wowww.. dari semangat nak tengok, sampai aku pening2 nak muntah cam orang mengandung. choii la kan. gerakan dlm cerita ni seolah2 rakaman betul menyebabkan sepanjang cite ni, korang rasa tengah pengang dslr korang sambil lari2 dok rakam video.

jalan cerita pun memang tak mencapai tahap yang memuaskan. semua mcm pelik. tambah2 si watak budak extra adam dlm cite ni, aku pun tak taw ke mana ilang budak ni last2. akhir dia, mmg semua mati kecuali si azman yg rupanya penyagak n laki bini yg nak seru anak depa utk hidup balik tu.

choii la kan. nama seru. tapi jalan cerita mmg tak sampai. last2 je baru masuk babak yg menunjukkan tajuk seru tu. tu pun biasa2 je. maybe idea pengarah nak kan jalan cerita yg macam ni dan nak nampak real. tapi dari sudut lain, aku tengok mcm tak berkualiti je.

memang hampa la aku tengok cite ni. dah la hampa, kua panggung cam orang mabuk lak nak muntah2. p pulak makan kat bayan mutiara, itu pun menghampakan sungguh. ok fine, hari hampa sedunia hari ni.(T__T)

No comments:

Post a Comment