Thursday 10 March 2011

behave ur self..dont be like a bullshit!!

pernah tak korang rasa jijik?? jijik yg teramat jijik..benda2 bullshit ni wat aku btl2 jijik.. hati pun panas rasa. hey, kalo dulu kamu tak mengaku, menafikan tentang hakikat yang sebenar tu, kenapa kamu nak tutup dengan semua orang? kamu berani buat, so, u go a head la!! kamu pentingkan diri kamu tahu?

aku tak kisah kalau benda tu btl. tapi jgn dajalkan orang lain. kwn2 aku pun ada mcm kamu. tapi dorg xpernah gunakan org lain semata2 nak sorok kejahilan yg jelas nyata tu. tapi kamu teramat KEJAM. can u realize that?!! kamu kejam pada seorang manusia bernama AKU!!

dan sekarang, aku akan pergi tanpa sedikit berpaling pada kamu, iya itu tekad aku. cuma aku harap, kamu mendapat hidayah nanti biarpun aku tak mampu bawak kamu keluar dari jln itu. at least, kamu sedar apa yg kamu buat dan kamu sedar akan kecewanya ibu ayah kamu bila tahu kenyataan yang sebenar. dan lebih besar, kamu patut sedar yg kamu adalah seorang HAMBA. bila2 masa ajal itu akan datang dan mahukah kamu menghadapi sakaratul maut tanpa bertaubat??

jangan kerana nafsu singkat, kamu lupa taraf kamu di mata YANG SATU. aku juga hamba, aku juga tak terlepas dari melakukan kesilapan. tapi aku tahu mana yg hak dan mana yg batil. wallahualam~~~

No comments:

Post a Comment