Saturday, 12 March 2011

kamu semua ada dlm hati aku

aku bahagia. bahagia kerana dikelilingi insan2 yg amat aku sayangi dan menyayangi aku. mereka adalah sahabat2 aku yang sentiasa di sisi. saat aku jatuh, mereka menyambut aku. saat aku sedih, mereka menumpangkan bahu mereka. andai ada yg harus aku korbankan untuk mereka, aku siap.. sahabatku, ketahuilah kamu semua ada dlm hatiku paling dalam. sehingga aku rasa tdk sanggup berpisah dgn kamu semua walau sesaat. aku takut, andai suatu masa nanti, kita terpaksa berpisah. ya, aku tahu perpisahan itu pasti. tapi ingatlah sahabatku. simpan aku dan kenangan kita dlm hati kamu.

terlalu banyak kenangan yg kita lalui sepanjang persahabatan kita. kita seperti melengkapi antara satu sama lain. ahh.. andai diberi peluang, ingin aku bersama kamu semua setiap masa. tetapi perjalanan hidup kita masih jauh. hidup yg kita lalui sekarang hanya permulaan. permulaan kepada hidup yg panjang.

ingin aku coretkan tentang insan2 istimewa ini..

(syafiq)
fiq yg sangat kiut..tol x?hehe. fiq ni, mmg sgt baik dengan aku. n dia gak, byk cakap!! haha. tp kecoh dgn org yg dia  rapat je. lau dgn orang lain, mau dia jd sopan ko..bila dh b'kumpul ramai2, mcm2 la t'keluar. rahsia hati pun terluah.. betoi x?? fiq, aku sayang ang taw!!!jgn lupa aku ok walau ape pun jd..


n si model ni, jimmy asmara..sgt kuat melatah n aku pun selalu usik dia. jahat giler aku. bkn apa. saje nak hidupkan suasana kot. si jimmy ni, walaupun dia bz p mai, p mai dgn xtvt dia tp dia tetap luangkan masa utk kami lepak sama2. sekarang, dia asyik tak sihat je.. jg kesihatan leklok ye jimmy. sayang jimmy..

si perasan hensem tp kecik ni lak, jasmi. dia seorang yg sangat mengambil berat. memang dia mcm abang la. kuat gak bebel kat aku. n suka gak jelez n cari gadoh dgn aku..haha..betul tak mie?? jgn marah!! sayang mie ucukkkk..=p

cik parah senget!!haha..ang memang sempoi r der.. mmg wa salute dgn kerock-an lu tu. aku taw ang syg aku n amik berat sal aku. n aku taw ang xnak aku sakit walau ape pun jd. ang pun sama, ang kena taw aku syg ang mcm mna yg ang syg aku. budak kecik ni, nampak je selamba. sekali die tengking, mau ko kena tampiling??

cik baizurai..sgt manis bila dia senyum..mau cair dibuatnye..kalo la aku laki kan, lama dah cair aku bila tgk dia senyum ni.. dia sgt mengambil berat. aku pun takut gak lau dia dh start bebel aku. sebijik cam mak aku dah lau mrh. hehe. dan dia la tempat aku gedik2 manja..huhu..mekacih bai..syg bai..sape nak isi borang, sila beratur ye..available lg ni..(^_')

ni ain..roomate, coursemate n soulmate mcm2 mate lg dgn aku. dia ni not avalaible ok. bila dia sengih, fuhh..sejuk hati. tapi kalo dia melenting, baik korang diam2 ok!! xpasai2 kena wushu dgn dia..hehe. cik in,ketahuilah walaupun dirimu kuat membebel, ku tetap syg kamu..hehe..

si kecik molek ni pulak cik oren a.k.a dayah..sgt comel n dia gak sudah berpunya. kuat buli aku dia ni. sampai kdg2 aku diam bila kena buli..huk2. kejam tak??=_="..dia seorg kwn yg boleh kongsi mcm2 n byk gak nasihat aku. nampak je muda tp jiwa tua nih..haha..cyg cik oren taw!!

mereka2 di atas di lah pelengkap kehidupan seharian aku.. aku tak taw mcm mana suatu hari nanti jika kami terpisah.. tak sanggup rasanya membayangkan detik perpisahan yg akan tiba itu. walau apa pun yg jadi, ingat janji2 kita. tetap bersahabat selamanya..aku sayang kamu semua...(T______T)






No comments:

Post a Comment