Friday 11 March 2011

~panda jadian~

wahh..hari ni, 11/3/2011..ni  merupakan tarikh ajal utk m'hantar 2asgmnt yg mmg membebankan kami sbg student thn 2 ekceli..2 subjek yg berbeza. punya la dok pulun buat asgmnt tu sampai aku merepek entah apa2 dlm aku punya asgmnt.

dua asgmnt tu adlh subjek komunikasi, kuasa dan konflik. satu lagi komunikasi budaya. fuh...yg komunikasi kuasa tu xde la aku dok terkial2 sgt nak wat sebab bahan2 dah ade n draf pn aku dh rangka awal2. tunggu masa je buat. ni yg aku lemah ni, subjek komunikasi budaya. hampeh ko!! dah la bg asgmnt 2 minggu sebelum anta, pastu tarikh lak dok ubah2. memang pasrah jela kami sekelas. huhhh..

semalam memang aku tak tido dok pulun asgmnt. bila on9 je mlm td dlm pukul 3, 4 pagi bkn aku sorg je yg dok terkial2 xtidoq, geng2 aku pun same!! memang persatuan wat asgmnt last minit tol la..tepat kol 6.15 tadi alhamdulillah, asgmnt aku dah siap sepenuhnya. terus semayang subuh n tdoq sat sbb kls kol 8..aiiyya..=_="

spt yg kami sume rancang teka, memang ramai dok terkial2 pagi ni. haha..memang bajet nak msk kls 213 kul 10 lbh la kan. bukan pasai pa, pasai asgmnt xprint je pun..aku terpaksa monteng kls kul 8 td sbb mmg aku xleh bukak mata pun, kepala mcm ting tong dah. bgn2 kol 9.30. alamak!!! lewat nk p kls. seb bek time dok pkai tdung tu, membe aku kol n dia nak anta aku p kls..huhu..thanx yunk!!lepas dh azab tunggu bas kan at least. sampai je kt dwn kuliah, seb bek..lctre dibatalkan sbb pnsyarah kami xsehat dan suara die pun..wooww!!!romantik giler dah!! haha.. aku jeling2 membe2 aku, memang sume dah jadi panda jadian pg td dan sume ngaku, mmg xtidoq dok pulun asgmnt ni..haha.. xpe, yg ptg, 2 asgmnt kita yg plg berat dh anta. so, no more a big issue nak siapkan keje lain  yg terbaengkalai sebelum final exam ok uolzzz..

dan sekarang, aku nak tidoq puas2 sebelum bermulanya 2 big project group aku n lg 1 asgmnt yg kena submit sblm final exam. hopefully yg ni tak la kalut sgt sbb kami bekerja dlm satu group. segala beban bukan kepala sorang2. tu yang penting!!

oh ya, mlm ni membe aku dari KL akn mai ke penang. nampak gayanya, kena tdo lewat la nk tunggu dia. n esok, aku akan bawak dia pusing2 Penang dan fiq menjadi driver kpd myvi itam 100% tinted tu.. huk3. coz aku xley drive... membe aku senang2 je bagi aku kunci kete die. nah, amik biey nak gune anytime pun. hmm.. kena rancang dlu ni kat mane nak jual bwk die p jejalan  esok. kang masing2 garu kepala atas keta..aku dgn fiq la tu selalunya garu kepala tetapkan destinasi..

dah2, malas aku nak tulis byk2 ag..nak tidoq!!!jom..(^_')

No comments:

Post a Comment