Friday, 27 May 2011

malang tak berbau

oh, hari ni cuti am kat kelantan. so, aku akan bercuti hari ni dan esok. semalam penat sgt lepas balik keje. bukan penat apa sangat pun.. balik keje lepas pukul 3.30, kua jumpa mie. tu yang penat. hehe.

hari ni semangat bangun pagi2 nak pegi pasar la konon. sorang2 pulak tu. entah mcm mana time nak balik, ada kete langgar aku dari tepi. memang la tak terasa apa mula2 kena. driver tu mintak maaf dan tanya aku ok tak. hmm..macam tak sakit. aku kata ok jer. tengah dok kedek2 jalan, aku pegang tangan kanan. pesal cam sakit jer. ok, sekarang tangan aku dah bengkak dan sakit.

moralnya, jangan nak merayap sorang2. tapi, kalau dah nasib nak kena hari ni, nak buat ape jugak kan??hmmm..=,="

No comments:

Post a Comment