Sunday 22 May 2011

aktiviti kat rumah

salam semua...

kat rumah, pagi2 macam ni pun dah bangun kan. biasanya kat u, lepas subuh mesti sambung tido balik. nak buat mcm mana, dah malam pun jadi burung hantu tido kul 3 4 pagi. kat rumah aku ni, lepas isyak adik2 dah siap2 nak tido. aku pun ikut sekali la. ekceli aku pun pelik, selalunya kat kampus, aku boleh berjaga sampai pagi dan online. tapi kat rumah, start je lepas isyak, mata aku dah layu dah. nak online pun malas. tido awal la jawabnya. =_="

dalam 3 minggu kat rumah ni, macam2 dah aku buat. rumah pun dah kemas sejak aku ada. hehe. sebab, walaupun aku tak kemas, aku bagi arahan kat askar2 untuk kemaskan jer. so, tak boleh melawan madam ok.

pagi ni, aku janji ngan adik aku nak pegi makan sup. nak pegi dalam pukul 9, sekarang pukul 830 aku tak mandi lagi. macam mana ni? haishhh...syifa dah demam balik. semalam dia tido atas aku, sampai badan aku sekali pun panas. pagi ni ayah paksa ku pegi klinik. tapi malas la. tekak aku pun ase tak sakit dah. ekceli aku tak bape sihat sikit. tekak aku mcm luka. kalau aku minum air gas, memang rasa pedih giler. ayah n mak aku risau takut pape.(-_-)

sekarang, aku perasan something. ayah aku asyik sensitif je. tak boleh aku usik sindir2 sikit. hari tu aku buatlah kuih karipap. 1st time ko. mestilah lambat kan nak buat die punye bunga tu. ayah aku bajet nak usik aku lambat. aku kenakan dia balik dan cakap, 'ayah jgn makan'. pastu, dia memang tak sentuh langsung yang aku buat. haiyyoo..salahkah? sensitif betul la..huhu..

hmm..nak pegi bersiap la..nak bawak adik aku kua n mengaji quran sat...=)

No comments:

Post a Comment