Sunday 27 March 2011

dari pulau ke seberang

nak taw tak, nak taw tak?? tak nak taw? takpe. nak gitaw jugak..=,=" hari minggu camni, memangla tersangat boring kalo korang setakat duduk dlm bilik ye dak? biarpun aku masih byk keje. erkk.. semalam dah rancang nak kua hari ni. tapi disebabkan ujan pagi td dan aku n cik parah malas nak mandi, kami bagi alasan kat fiq cakap ujan lebat ni, camne nak kua? dan2 fiq caye dan kenselkan. yeayy!!aku tak payah mandi. tapi kejap je aku sonok, dpt mesej fiq lak. ajak kua lg. kata bosan. disebabkan bosan hari ahad ni la, kami kua meronggeng!!haha.

rancang nak p QB, tapi kensel atas sebab2 tertentu. then kami blah p Penang Time Square utk melihat projek rintis iaitu Final Year Project utk senior2 School of Art. Penang Time Square ni mmg besaq gedabak tapi tak byk kedai. nak naik car park pun dh pening sampai driver kami pun pusing. dalam keadaan ujan lebat ni, kami tetap semangat nak jln2.

boleh dikatakan senior2 seni punya projek sgt hebat!!tak mampu kami yang tak dapat nak kembangkan idea terperap ni. kesian tol..='(

(cam real kan? kalo real dan2 aku makan =,=)

(yg ni 4 ribu.huk3..)

(yg ni soploh ribu..mampoo??)

(love this picta sooo!!)

(cik parah, jasmi n aku)

(katanya aku berebut donat dgn fiq)


(bear besaq ni bg belon ijau. mekacih)

(huhh..cam real lak korang kan?)

(wif jasmi)


(so kiut!!)


(ni kami p makan mee udang kat juru)

lepas puas dok pusing2 amik gambar kat rintis tu, kami mula lah bising nak berubah tempat lak. dalam keta sempat lg dok bising nk decide destinasi seterusnya. lepas penat gado, kami mau menyeberang pulau ni pulak. ke seberang la nampak gayanya. bole pulak tgh2 jalan tgk ada jom heboh? apa lagi, kecoh satu keta nak ke sana. bagi aku biase je jom heboh. bukan minat sgt pun tempat2 mcm tu.=p

tempat last kami, p makan mee udang.yeahh.. gigih walaupun alergi. uhukk..korang memang la. nampak gaya aku kena pakai mask malam ni (-_-"). memang puas hati gak la dpt makan udang segar n besaq ni. tak sia-sia mai sini kan..=')

tu je xtvt meronggeng kami hari ni. walaupun ujan, tak menghalang kami kua merelease tension.. haha. gambar2 yg diamik gak warna warni biarpun kami guna henset jerr.. tak mampu ko nak beli dslr tu..=,=
habis siri jelajah kami hari ni. satu penang dah pusing. sat ag kita p negeri lain lak!! tata..(^_^")

No comments:

Post a Comment