Monday, 14 March 2011

alhamdulillah...

alhamdulillah..settle dah perkara yg membuat aku kusut siang tadi.. pening gak bila dok pikir2.. sampaikan aku tak lalu makan pun tadi..blurr pun ada gak..bukan apa, kesian kat membe aku yg sorang tu la..terus monyok bila benda tu jadik.. bila tengok muka dia mcm tu, makin serabut aku.. dia tu kalo susah hati gerenti monyok terus la.. nampak sangat serabutnya.. balik je tadi, try rilek. tarik nafas panjang2. fuhhh..

satu je aku pikir, yes..everything will be ok. balik tadi, membe aku kol. kesian dia. penat2 baru balik dari jauh. susah2 kol aku. risaukan aku n takut gak pape jadi kat aku. tapi aku blh rilek lg walaupun dlm kepala dok kusut pikiaq. dia bagi jaminan, esok perkara tu akan settle dan abang dia akan turun ke penang esok. dia kata, bila abang dia cakap semua settle, tak payah nak risau pape dah.. susah2 lak dia tak bagi aku risau n bawak aku p makan sebab dia taw aku mmg tak makan pape dari td..huk3..

thanx a lot darl... sebab tak bg aku susah pun. kamu tak pernah berkira sedikit dengan aku. thanx sesangat..(T__T)

No comments:

Post a Comment