Thursday 17 March 2011

aku mahu ruang senyap itu

aku memang selamba, aku memang sempoi dan aku memang blurr tapi xsemestinya dgn sikap aku yg macam tu, aku xde perasaan..so what? im juz me..i cant be somebody else..n plez go a way if u juz want to hurt me. panas hati jugak la bila orang kata, hey, kamu mcm mana dgn dia? mesti bahagia kan? but im not bro..jangan tanya aku macam2 blh tak? 

penat bila terpaksa berhadapan dengan orang2 know nothing bout me and then tetiba tanya pasai peribadi aku. pe kes? memang byk kelukaan yg aku lalui but im juz ok. kamu-kamu tahu tak betapa aku mahu tersungkur bila diduga?? kalau boleh aku nak tutup semua kelukaan yg pernah aku lalui. dan kebanyakan orang memang tak tahu menahu tentang diri aku kecuali kawan2 terdekat dgn aku. aku memang penat, penat melayan kerenah orang yg xpernah habis nak tahu pasal aku. pasal hidup aku. sedangkan sekali aku buang sesuatu dari hidup aku, aku tak kan pernah kutip benda tu lagi. dan setakat ni aku masih boleh sabar menutup segala benda yg negatif tentang sesiapa je. bukan stail aku membuka aib orang lain. tolong paham kalau korang ada hati perut. jangan tanya benda yg aku memang tak boleh jawab dan benda yg memang aku tak nak taw dh. 

dari dulu, sampai sekarang. aku diam, aku sabar dan aku tenang bila dugaan datang. sehebat mana dugaan tu, sedasyat mana aku jatuh tersungkur, aku tak pernah sekali pun mengalah. dan aku tak akan sesekali kalah dengan benda2 nonsense ni. sering aku sakit, sering aku sedih. tapi tak pernah sekali aku tunjuk begitu aku melawan benda2 tu semua. 

semoga benda2 ni semua beredar dari aku segera. penat nak melayan nye lagi. aku perlukan ruang senyap itu. ruang senyap yg boleh membuatkan aku diam, tenang dan berfikir dgn rasional....(-_-)

No comments:

Post a Comment