Monday, 18 April 2011

hidup itu tak mudah~~~

ok damn sesgt!! baru blh bukak blog nih sebab ape pun aku xtaw.. ni semua kes balek umah dan xguna laptop aku sendiri. haisshh bikin hal dan bikin panas betul la...(>__<)

balek rumah, cadang nak tenangkan otak sebelum exam. but i cant. its not easy as i think.. aku kena lari jugak. aku? lari? haishh..terpaksa ok noqss..kalo aku tak buat mcm tu, macam2 hal akan jadi. mau pulang ke USM esok. dok diam2 kat sana lagi bagus..

tensen ok...hmm..sangat tak selesa menulis di sini. perlukan privasi yang lebih...esok sambung ok..

p/s : aku rasa kan, mcm ada stalker la. aku pun tak taw sape.. tapi, shit!! i dont like it!!

No comments:

Post a Comment