Friday, 11 May 2012

kalau rasa tak mampu, jangan buat

rasa kena tepat atas batang hidung. rasa bodoh pun ada jugak. bila dah terbuat benda yang memang kau tak boleh hadam, lepas tu kau rasa menyesal sangat2. tu yang aku rasa sekarang. rasa macam nak nangis pun ada. rasa bersalah dengan diri sendiri, dengan hati sendiri, rasa tak tenteram. semua bercampur baur.

apa yang penting, jangan lagi buat sesuatu perkara yang kau memang tak boleh dan tak mampu nak paksa hati secara sukarela. nanti menyesal tak sudah. macam aku. sob3. bersalah pada diri sendiri~~

No comments:

Post a Comment