Friday 24 February 2012

nikmat itu ada bagi mereka yg percaya..


alhamdulillah..syukur ke hadrat Ilahi krn dengan kehendaknya, akan terbina masjid yg merupakan penyatuan dua insan.

saban waktu teruji sebelum bahagia itu muncul. akak menyampaikan berita gembira. ayah ibu dan seluruh ahli keluarga telah merestui hubungannya dengan abg 'Z'. alhamdulillah..aku doakan mereka berkekalan dunia dan akhirat.

tiada apa yg lebih menggembirakan aku melainkan melihat kakakku bahagia. susah senang kami bersama selama ni. tak lama lagi ada yg menjaganya, bertanggungjawab terhadapnya dan membahagiakannya. tiada apa yg boleh aku beri kecuali doa dan kasih sayangku. menitis juga air mata bila mendengar khabar gembira ini.

kakak, aku tahu kamu bahagia. bahagia dengan takdir yg tertulis terhadap perjalanan hidupmu. bahagialah kamu hingga akhirat. jadilah kamu wanita yg mulia, isteri yg setia, ibu yg diredhai...

kasih sayang dirimu selama ni akan aku dan seluruh ahli keluarga kita kongsi dengan bakal suamimu nanti. mungkin kasih sayang itu semakin terhad untuk kami. takdalah 'nabila' yg manja dan mengada2 dengan mu nanti. yang ada hanyalah adikmu yg bernama 'nabila' yg akan terus menjadi gadis dewasa. meniti harinya dengan hati terbuka. dan terus menjalankan tanggungjawab untuk keluarga.

semoga kamu terus menyokongku dan ada untukku sebagaimana aku menyokong dan ada untuku selama ni.

No comments:

Post a Comment